четвер, 7 квітня 2016 р.

ЗУСТРІЧАЄМО ГОСТЕЙ
   Творчі і талановиті учасники ШКП «БАНКНОТ», які також черпають натхнення у соціально-психологічному театрі «Інсайт», 24 березня відкрили обласний семінар «Створення та функціонування системи внутрішкільного моніторингу якості середньої освіти»казкою-феєрією «Щоденник сонця».Осташко Марія та Пархонюк Іван у театралізованій формі поділилися своїми роздумами про щастя та шлях до нього:
«Описати поняття “щастя” неможливо. Відчуття щастя може бути ледь помітним, коли подивишся  в очі людини, а вони випромінюють радість, захоплення. Або ж “відверте” щастя, коли людина здатна летіти, піднятися до хмар, обняти всю землю.
   Буває щастя, коли отримав те, чого давно бажав. А буває, коли побачив захід сонця в неймовірних барвах або веселку на півнеба. Людина – дивне створіння. Вона може роками памятати погане, а хороше забути наступного ж дня. Як у такому випадку людина пише історію свого щастя?
   Хтось накладає широкими мазками всю палітру кольорів на сторінки своєї повісті, хтось пише чорно-білі есе. А хтось веде щоденні записи своїх поразок та перемог. Ось одна з таких сторінок – “Щоденник Сонця... Мій шлях до Щастя”.

Я біг за щастям у надії наздогнати.
Але виявилось, що немає сенсу за ним бігти.
Якщо його нема в нас, то його і не знайти,
Яким би не був нелегким і довгим шлях.
Я приховував щастя, щоб зберегти,
Але це виявилось марним.
Воно тане в слабких руках,
Зважає на сумніви, несміливість і страх.
Я грав зі щастям в надії зрозуміти
І досягти його найвищої точки.
Виявилося, небезпечно грати зі щастям.
Загравшись, можна його втратити.
Я сумував за щастям в надії повернути його.
Чому ж моє щастя розтануло, немов уві сні?
А тому, що в щоденних клопотах
Я зовсім забув, що щастя в мені!

Наприкінці вистави ми подарувати учасникам семінару краплинку щастя у пелюстках  троянд.

Щастя не залежить від нашого оточення, щастя це те, що ми самі творимо у своєму серці.

БУДЬТЕ ЩАСЛИВІ!!!







1 коментар:

  1. Шановні клубівці "Банкноту", доброго дня! Вітаю Вас, що Ви є дуже талановиті і творчі! Без Вашої участі не можливе відчуття свята і креативності! Так тримати! Вам пощастило з Вашими закоханими у свою професію опікунами Наталією і Галиною! З повагою, Світлана Вікторівна, обласний координатор проекту "ШАП".

    ВідповістиВидалити