СТАТУТ
ШКІЛЬНОГО КЛУБУ ПІДПРИЄМНИЦТВА
«БАНКНОТ»
І . Загальні положення
1.1.Шкільний клуб підприємництва «БАНКНОТ» є добровільним молодіжним об`єднанням вихованців, який має на меті розвиток культури підприємництва та необхідних компетенцій для досягнення успіху в подальшій професійній діяльності.
1.2.Вся діяльність клубу здійснюється на добровільних засадах і базується на ентузіазмі його членів.
1.3.Членами клубу можуть бути учні 8-11 класів, які поділяють цілі та мету роботи клубу та дотримуються принципів роботи клубу.
1.4. Підставою для вступу в Клуб є усна заява учня, який має бажання брати участь в його діяльності.
1.5.Діяльність Клубу здійснюється на основі відповідного плану роботи, який розробляється координаторами клубу та затверджується директором школи-інтернату.
ІІ. Мета
Шкільний клуб підприємництва створений з метою об’єднання учнівської молоді, яка бажає поглибити економічні знання, отримати навички позитивного ділового та особистого спілкування і прагне до розвитку лідерських та підприємницьких здібностей.
ІІІ. Завдання
1.3. Поглиблення економічних знань.
2.3. Розвиток культури підприємництва.
3.3. Розвиток активності, ініціативності та підприємливості для досягнення успіху в подальшій професійній діяльності.
3.4. Формування вмінь складати і реалізовувати бізнес-плани.
3.5. Розвиток навичок позитивного ділового та особистого спілкування.
3.6. Розширення співпраці з іншими шкільними клубами підприємництва, місцевою владою та бізнес-середовищем.
IV. Принципи участі в клубі
4.1. Рівноправність, взаємоповага, співпраця.
4.2. Добровільний вступ до Клубу і вихід із нього.
4.3.Засідання членів клубу здійснюються один раз на тиждень.
4.4.Члени Клубу, які беруть активну участь у його роботі та дотримуються Статуту, отримують Сертифікат учасника ШКП «БАНКНОТ».
V. Права членів клубу
5.1. Брати участь у заходах, організованих шкільним клубом підприємництва.
5.2. Брати активну участь в обговоренні різноманітних питань, рішень клубу.
5.3.Брати участь у всіх видах діяльності та пропонувати свої ідеї щодо
покращення та оптимізації діяльності клубу.
5.4.Бути заохоченим за активну роботу у клубі, якісне виконання його
завдань.
5.5.Добровільно вийти з клубу на підставі усної заяви.
VI. Обов’язки членів клубу
6.1.Дотримуватись положень даного Статуту.
6.2. Брати активну участь у житті і діяльності Клубу, регулярно відвідувати його засідання.
6.3.Дотримуватись дисципліни, норм моралі та ділової конструктивної критики.
6.4. Дотримуватись правил техніки безпеки при проведенні і участі у клубних заходах.
VII. Форми роботи клубу:
7.1. Засідання.
7.2. Тренінги.
7.3. Створення проектів.
7.4. Презентації.
7.5. Ділові ігри.
7.6. Відеофільми.
7.7. Зустрічі з успішними людьми.
7.8. Екскурсії на підприємства.
7.9. Конференції.
7.10. Фестивалі.
7.11. Благодійні ярмарки.
7.12.Пізнавально-розважальні заходи.
7.13. Ведення блогу клубу «БАНКНОТ».
7.14. Інформаційна просвіта серед учнівської молоді і педагогічними працівниками району.
Підсумком роботи Клубу є нагородження учасників Сертифікатами.
ПЛАН РОБОТИ
ШКІЛЬНОГО КЛУБУ ПІДПРИЄМНИЦТВА
«БАНКНОТ»
НА 2015-2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№ З/П
|
ТЕМА, ЗМІСТ РОБОТИ
|
КІЛЬКІСТЬ ГОДИН
|
календарні строки виконання
|
1.
|
Знайомство членів групи.
Принципи організації групи. Правила роботи в групі. Ролі у групі.
Лідерство і мотивація.
|
2
|
02.09
|
2.
|
Комунікативні навички у групі. Генерація ідей у групі.
|
2
|
09.09
|
3.
|
Створення логотипу та назви клубу. Принципи прийняття
рішень.
|
2
|
16.09
|
4.
|
Створення гімну клубу
|
2
|
23.09
|
5.
|
Особиста ефективність у роботі групи та формування очікування.
|
2
|
30.09
|
6.
|
Презентація створеної групи.
|
2
|
07.10
|
7.
|
Поняття «підприємство», «підприємливість». Роль підприємства,
підприємливості в економіці, суспільстві і житті людини.
|
2
|
14.10
|
8.
|
Домашнє господарство як суб’єкт господарювання.
Зв’язки домашнього господарства з іншими суб’єктами господарювання
|
2
|
21.10
|
9.
|
Доходи і витрати домашнього господарювання. Сімейний
бюджет
|
4
|
04.11
11.11
|
10.
|
Бізнес-план та його значення.
Складові (структура) бізнес-плану, його функції
(зовнішні і внутрішні).
|
2
|
18.11
|
11.
|
Як складати бізнес-план. Маркетинг та його аналіз
|
2
|
25.11
|
12.
|
Проект «Мій бізнес-план»
|
2
|
02.12
|
13.
|
Гра «Кешфлоу». Ознайомлення із правилами гри. Проведення гри. Дискусія
після гри
|
6
|
09.12
16.12
23.12
|
14.
|
Гроші і багатство. Поняття про гроші, функції та форми грошей
|
2
|
13.01
|
15.
|
Дискусія на тему «Що означає бути багатим»
|
2
|
20.01
|
16.
|
Я – учасник ринку. Ринок. Види ринків. Попит. Пропозиція. Ринкова
рівновага. Гра «Книжкова фабрика»
|
2
|
27.01
|
17.
|
Я – клієнт банку. Банки. Функції банків. Депозити. Кредити. Аналіз
пропозицій банків. Зустріч із представниками банку
|
6
|
17.02
24.02
02.03
|
18.
|
Гра «Кешфлоу». Проведення гри. Дискусія після гри
|
6
|
09.03
16.03
23.03
|
19.
|
Планування подальшої освіти зважаючи на власні вподобання та схильності
(профорієнтація)
|
2
|
06.04
|
20.
|
Практикум «Зустріч з успішною людиною»
|
2
|
13.04
|
21.
|
Ринок праці
|
2
|
20.04
|
22.
|
Практикум «Екскурсія до місцевої служби зайнятості»
|
2
|
27.04
|
23.
|
Професійна інформація, вміння використання інформації
|
2
|
04.05
|
24.
|
Практикум «Створення блогів»
|
2
|
11.05
|
25.
|
Процес підтримки у професійному консультуванні та елементи процесу
підтримки
|
2
|
18.05
|
26.
|
Практикум «Партнерство – побудова мостів»
|
2
|
25.05
|
опікун зАВОДЯН н. ю.
А як без планів? Надолужуйте і успіх не заставить себе довго чекати. З повагою, Світлана Вікторівна.
ВідповістиВидалити