Плани



СТАТУТ
ШКІЛЬНОГО КЛУБУ ПІДПРИЄМНИЦТВА
 «БАНКНОТ»

І . Загальні положення

1.1.Шкільний клуб підприємництва «БАНКНОТ» є добровільним молодіжним об`єднанням вихованців, який має на меті розвиток культури підприємництва та необхідних компетенцій  для досягнення успіху в подальшій професійній діяльності. 
1.2.Вся діяльність клубу здійснюється на добровільних засадах і базується на ентузіазмі його членів.
1.3.Членами клубу можуть бути учні 8-11 класів, які поділяють цілі та мету роботи клубу та  дотримуються принципів роботи клубу.
1.4.  Підставою для вступу в Клуб є усна заява учня, який має бажання брати участь в його діяльності.
1.5.Діяльність Клубу здійснюється на основі відповідного плану роботи, який розробляється координаторами клубу та затверджується директором школи-інтернату.

ІІ. Мета
   Шкільний клуб підприємництва створений з метою об’єднання учнівської молоді, яка бажає поглибити економічні знання, отримати навички позитивного ділового та особистого спілкування і прагне до розвитку лідерських та підприємницьких здібностей.

ІІІ. Завдання
1.3. Поглиблення економічних знань.
2.3. Розвиток культури підприємництва.
3.3. Розвиток активності, ініціативності та підприємливості для досягнення успіху в подальшій професійній діяльності.
3.4. Формування вмінь складати і реалізовувати бізнес-плани.
3.5. Розвиток навичок позитивного ділового та особистого спілкування.
3.6. Розширення співпраці з іншими шкільними клубами підприємництва, місцевою владою та бізнес-середовищем.

   

IVПринципи участі в клубі
 4.1. Рівноправність, взаємоповага, співпраця.
 4.2. Добровільний вступ до Клубу і вихід із нього.
 4.3.Засідання членів клубу здійснюються один раз на тиждень.
 4.4.Члени Клубу, які беруть  активну участь у його роботі та дотримуються Статуту, отримують Сертифікат учасника ШКП «БАНКНОТ».

V.  Права членів клубу

5.1. Брати участь у заходах, організованих шкільним клубом підприємництва.
     5.2. Брати активну участь в обговоренні різноманітних питань, рішень клубу.
5.3.Брати участь у всіх видах діяльності та пропонувати свої ідеї щодо
           покращення та оптимізації діяльності клубу.
5.4.Бути заохоченим за активну роботу у клубі, якісне виконання його
      завдань.
5.5.Добровільно вийти з клубу на підставі усної заяви.

VIОбов’язки членів клубу

     6.1.Дотримуватись положень даного Статуту.
     6.2. Брати  активну участь у житті і діяльності Клубу, регулярно відвідувати його засідання.
     6.3.Дотримуватись дисципліни, норм моралі та ділової конструктивної критики.
     6.4. Дотримуватись правил техніки безпеки при проведенні і участі у клубних заходах.

VIIФорми роботи клубу: 
7.1. Засідання.
7.2. Тренінги.
7.3. Створення проектів.
7.4. Презентації.
7.5. Ділові ігри.
7.6. Відеофільми.
7.7. Зустрічі з успішними людьми.
7.8. Екскурсії на підприємства.
7.9. Конференції.
7.10. Фестивалі.
7.11. Благодійні ярмарки.
7.12.Пізнавально-розважальні заходи.
7.13. Ведення блогу клубу «БАНКНОТ».
7.14. Інформаційна просвіта серед учнівської молоді  і педагогічними працівниками району.


 Підсумком роботи Клубу є нагородження учасників Сертифікатами.




ПЛАН РОБОТИ
ШКІЛЬНОГО КЛУБУ ПІДПРИЄМНИЦТВА
 «БАНКНОТ»
 НА 2015-2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

№ З/П

ТЕМА, ЗМІСТ РОБОТИ
КІЛЬКІСТЬ ГОДИН
календарні строки виконання
1.
Знайомство членів групи.
Принципи організації групи. Правила роботи в групі. Ролі у групі. Лідерство і мотивація.
2
02.09
2.
Комунікативні навички у групі. Генерація ідей у групі.
2
09.09
3.
Створення логотипу та назви клубу. Принципи прийняття рішень.
2
16.09
4.
Створення гімну клубу
2
23.09
5.
Особиста ефективність у роботі групи та формування очікування.
2
30.09
6.
Презентація створеної групи.
2
07.10
7.
Поняття «підприємство», «підприємливість». Роль підприємства, підприємливості в економіці, суспільстві і житті людини.
2
14.10
8.
Домашнє господарство як суб’єкт господарювання.
Зв’язки домашнього господарства з іншими суб’єктами господарювання
2
21.10
9.
Доходи і витрати домашнього господарювання. Сімейний бюджет
4
04.11
11.11
10.
Бізнес-план та його значення.
Складові (структура) бізнес-плану, його функції (зовнішні і внутрішні).

2
18.11
11.
Як складати бізнес-план. Маркетинг та його аналіз

2
25.11
12.
Проект «Мій бізнес-план»
2
02.12
13.
Гра «Кешфлоу». Ознайомлення із правилами гри. Проведення гри. Дискусія після гри
6
09.12
16.12
23.12
14.
Гроші і багатство. Поняття про гроші, функції та форми грошей
2
13.01
15.
Дискусія на тему «Що означає бути багатим»
2
20.01
16.
Я – учасник ринку. Ринок. Види ринків. Попит. Пропозиція. Ринкова рівновага. Гра «Книжкова фабрика»
2
27.01
17.
Я – клієнт банку. Банки. Функції банків. Депозити. Кредити. Аналіз пропозицій банків. Зустріч із представниками банку
6
17.02
24.02
02.03
18.
Гра «Кешфлоу». Проведення гри. Дискусія після гри
6
09.03
16.03
23.03
19.
Планування подальшої освіти зважаючи на власні вподобання та схильності (профорієнтація)
2
06.04
20.
Практикум «Зустріч з успішною людиною»
2
13.04
21.
Ринок праці
2
20.04
22.
Практикум «Екскурсія до місцевої служби зайнятості»
2
27.04
23.
Професійна інформація, вміння використання інформації
2
04.05
24.
Практикум «Створення блогів»
2
11.05
25.
Процес підтримки у професійному консультуванні та елементи процесу підтримки
2
18.05
26.
Практикум «Партнерство – побудова мостів»
2
25.05







опікун                          гРАБОВЕЦЬ г. а.

опікун                          зАВОДЯН н. ю.






1 коментар:

  1. А як без планів? Надолужуйте і успіх не заставить себе довго чекати. З повагою, Світлана Вікторівна.

    ВідповістиВидалити