середу, 25 лютого 2015 р.

      Перша зустріч

  Перша зустріч нашого неформального клубу дала змогу побачити моїх однокласників з зовсім іншого боку. Як і в будь-якій справі, найголовнішим є зорієнтуватись чого ми саме хочемо і це було нашим першим завданням. Чесно сказати я навіть не очікувала такої теплоти та щирості від них. Абсолютно всі хто говорив про очікувані результати, сказали ключову особисто для мене фразу – «Я хочу більше дізнатись про своїх однокласників». Я ж дещо скептично поставилась до цього питання, адже навіть не уявляла, що цей клуб розкриває не тільки наші професійні якості, а й відриває нас один одному. Тож  моїми очікуваними результатами є навчитись будувати бізнес. В нашій країні дуже великою проблемою є те, що ми не знаємо як на власному таланті заробити. Наше суспільство має багато перспективних людей, потенціал, яких просто вражає. На мою думку, школа бізнесу повинна існувати в усіх середніх навчальних закладах, адже це дасть змогу випустити не просто розумних дітей, а людей з вже сформованими задатками оратора, який зможе будь-де достойно презентувати себе. Та зустріч дала змогу відчути мені, що за всі одинадцять років ми стали одним цілим. І я вперше побачила, як це гарно коли є гармонійне поєднання духовної краси з процесом навчання та роботи. Не дивлячись на те, що ми тільки сформувались, я щиро вірю, що абсолютно кожен отримає те, чого чекає, адже ми маємо головне – величезне бажання, ентузіазм, зацікавленість, енергію та дуже багато сил.  

                                        Анна Яценко, учасниця ШКП "БАНКНОТ"



Немає коментарів:

Дописати коментар